A 2020/2021-es tanév tavaszi félévére az MNB és a BME együttműködésében kiírt játékfejlesztési pályázatára 16 csapat nevezett, amelyből 8 csapat mutatta be a fejlesztését a március 9-i döntőben. A csapatoknak számos feladatuk volt a döntőt megelőző hétvégén: webalapú mobiljátékot kellett fejleszteniük és dokumentálniuk, demonstrációs és pitch videót kellett készíteniük. Ezeknek a sikeres teljesítésében a design sprintet megelőzően a GTK több oktatója (dr. Lógó Emma, Orbulov Vanda és Tóth Áron – ERG illetve dr. Danyi Pál és Borbély Viktor – MVT) és az AutSoft munkatársa (Csukás László, senior UX designer) online intenzív képzésen készítette fel a csapatokat a megmérettetésre.
A döntőre 2021. március 9-én szintén online módon, a csapatok és a szakmai zsűri interaktív részvételével került sor, ahol minden csapat egy videóban mutatta be ötletét, illetve a kifejlesztett játékot működés közben, majd a zsűri kérdéseire válaszoltak.
A fődíjat a nuku.club (BME VIK) csapat tagjai nyerték. Különdíjazott lett a Ki ad nekem pénzt (BME GPK) csapata, illetve technológia különdíjat kapott a VéPéKá (BME VIK) csapata, a legjobb játékmenet különdíját pedig a Lended (BME VIK) csapata nyerte el.
A nyertes csapatok tagjai:
nuku.club VIK |
Angyal Olivér |
Lengyel Nándor |
|
Csomor Balázs Patrik |
|
Kiss Barnabás |
|
Ki ad nekem pénzt GPK |
Kósa Szilárd |
Varjas István Péter |
|
Ritter Áron |
|
Lended VIK |
Tóth Bence |
Mádi István |
|
Vörös Armand |
|
VéPéKá VIK |
Csukás Ádám |
Svélecz Péter |
|
Török Kristóf |
|
Horgos Zoltán |
Gratulálunk!